2012-09-11

Pojken som älskar att bada

Vår lilla buspojk fullständigt älskar att bada :)

I torsdags var han på babysimmet med pappsen, jag missade det eftersom att jag var i skolan :/ Så på fredagen åkte vi och badade i Härnösand med Birger och hans kusiner med familj. Jättemysigt var det :) allt gick bra, inget grin och ingen sölig mamma :D

Sedan dess har vi haft lite annat skoj för oss, men även lite tråkigheter. Inga allvarlig missöden, men jag har blivit lite förkyld och jag har även fått en tavla nedstörtandes rakt i ansiktet. Det var jättenära att den for på Edwin, men jag tog smällen med näsan :D det blev dock fullt i glassplitter på golvet och vi blev oroliga över att Edwin skulle ha hunnit att kliva i det när han satt i hoppgungan, men det gick bra.

Edwin har även börjat ta sig framåt med en jädra fart, fast inte med världens bästa teknik än!! Bara nu här så satt han inne på lekmattan i vardagsrummet och lekte medans jag gick och gjorde iordning badet och helt plötsligt var han här och skulle kolla så att allt gick rätt till. Två trösklar tog han sig då över utan problem :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar